حرف هایی برای گفتن هست

msadeghi.blog.ir
بایگانی

دلار رکورد شکست و تقریبا بسیاری از زحمات من در این چند سال بر باد رفت. خیلی ناراحتی تلخ و گزنده ای امروز در من وجود داشت. به ویژه خبر حمله شیمیایی در سوریه و تصاویر وحشتناک آن. سکوت جامعه جهانی نسبت به سوریه و سکوت ما نسبت به وضعیت کشور.
تقریبا در تمامی زمینه ها کشور در آستانه فروپاشی است. محیط زیست،اقتصاد، بانک، بیکاری،تورم،نظام اداری،نظام سیاسی،سیاست داخلی، سیاست خارجه،فرهنگ و هنر از انواع مختلف آن،وضعیت نارضایتی های قومیتی، تضاد طبقاتی، خشکسالی،نابودی جنگل ها، وضعیت آلودگی هوا و آب و خاک، وضعیت خودرو ها، کارخانه ها،تولید داخل،صادرات،واردات، ورزش، جاده ها، ماشین ها و قطارها و هواپیماها، و هر آن چه فکرش را بکنید یا در برترین حالت ممکنش قرار گرفته یا در مسیر ی که به زودی به بدترین حالت ممکنش می رسد. آقایان از کوچک و بزرگ فاقد صلاحیت اداره کشورند و این امر واضحی است که اوضاع اگر این نظام سیاسی اداری باقی بماند بدتر خواهد شد. 
با این حال با یک خوش بینی شاید احمقانه ای پیگیر کارهای ازدواج خودم هستم. سخت تلخ و ناراحت کننده است شرایط. اما من تلاشم این است که آن مسیری که تعریف کرده ام را طی کنم. اگرچه سخت است و سخت تر هم شد با این اوضاع نا به سامان. 
کی می شود آن چه باید بشود؟ سوال اساسی من این است.

صادقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی